ku amat memerlukanmu..
A FRiend Like YoU

Everyone should have
a friend like you
You are so much fun to be with
And you are such a good person
You crack me up with laughter
And touch my heart with your kindness
You have a wonderful ability
To know when to offer advice
And when to sit in quiet support
Time after time
You've come to my rescue
And brightend so many
Of my routine days
And time after time
I've realized how fortunate
I am that my life includes you
I really do believe that
Everybody should have a friend like you
But so far it looks like
You are one of a kind!
Nie sajak ke ape..ntah la..tp yg pasti di copy-paste dr blog kak tikah (bkl doc..insyaAllah) sbb nmpk agak unique,pnuh mkna tersirat..urm..nk tuju kt sape ye???klu nk sebut nma,nti pnjg plak..pahtu org kata pilih ksih plak..n cnfirm akan ad insan yg bersedih..jgak trasa ati..ok la..utk kemaslahatan smua..
Ku tujukan istimewa kpd semua insan yg bergelar shbt kpd ku..x kira yg dkt, jirn2 bilik..or yg jauh,oversea..maahadians,hamalatulquran Darul Quran JAKIM,shbt2 kt IPGM Kampus Pendidikan Islam..dan jgak kpd shbt2 yg dikenali scara x dirncg..hehe..n x lupe gak utk someone y agak penting..wokeyh..ukhuwwah fillah..teruskan perjuangan jihad..jihad mnuntut ilmu..
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • YM me!

    Followers

    PERJUANGANKU

    Pasti Tok Selehor
    (1994-1996)

    Sek Keb Kok Pasir
    (1997-2002)

    Maahad Muhammadi Perempuan,Kota Bharu
    (2003-2007)

    Darul Quran JAKIM,Kuala Kubu Bharu
    (29 Dec 2007-05 Julai 2008)

    IPGM Kampus Pendidikan Islam
    (14 Julai 2008-Dec 2013)